preskoči na sadržaj

Gimnazija Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci

Login
Učenje i matura

Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 3. 2014.

Ukupno: 538023
Ovaj mjesec: 2469
Ovaj tjedan: 240
Danas: 21
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovali smo u on-line radionici iz kemije
Autor: Gordana Pintarić-Kovač, 21. 11. 2020.

U subotu 21. studenoga prijepodne na Institutu Ruđer Bošković u Zagrebu održana je popularna radionica iz kemije za srednjoškolce ‘Analizom pogodi koja je sol u vodi’. Radionicu iz ciklusa ‘Kemijsko-inženjerskih radionica HDKI-ja’ zajedno su izveli njezin autor doc. dr. sc. Tomislav Portada i njegov kolega dr. sc. Zlatko Brkljača.

U radionici je sudjelovalo trinaestero polaznika iz triju gradova: osmero učenika iz Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkog sa svojom profesoricom kemije Gordanom Pintarić-Kovač, troje učenika iz zagrebačke XV. gimnazije, te jedan maturant iz riječke Gimnazije Andrije Mohorovičića.


Snimka zaslona sa sudoinicima radionice

Radionica je započela uvodnom prezentacijom u kojoj je dr. Portada polaznicima radionice objasnio zadatak i pravila. Nakon toga, učenici su se pojedinačno javljali i interaktivno sudjelovali u raspravama i pokusima koje su pred kamerom na Institutu Ruđer Bošković izvodili dr. Portada i dr. Brkljača. Zadatak polaznika bio je da na temelju pokusa i opažanja izvedu zaključke o sastavu sedam zadanih vodenih otopina, pri čemu im je rečeno da se u svakoj od sedam bočica nalazi otopina jedne od devet zadanih tvari.

Radionica je učenicima bila prilika da nauče nešto više od sadržaja koji se uče u okviru redovne nastave kemije, kao i primjer kako raditi interaktivnu nastavu s učenicima iz različitih razrednih odjeljenja, a da se pritom ne prekrši nijedna od protuepidemijskih preporuka i mjera. Učenicima se radionica svidjela, a voditelji su na kraju radionice najavili da će se slične aktivnosti nastaviti održavati i ubuduće.

Naši učenici sudionici su iz 2. razreda Patrik Benčak, VIktorija Skrba, Mihaela Šatvar, iz 3. razreda Marija Bilješko, Elena Stella Buzina, Hrvoje Jembrek, Julija Vanjhard Trušćek i iz 4. razreda Tena Vurnek.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju