preskoči na sadržaj

Gimnazija Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci

Login
Učenje i matura

Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 3. 2014.

Ukupno: 572783
Ovaj mjesec: 2634
Ovaj tjedan: 150
Danas: 13
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši predstavnici na edukaciji o Vijeću učenika u Zadru
Autor: Marina Vidović Krušić, 17. 2. 2019.

Trodnevna edukacija „Strukturirani dijalog“ za školsko osoblje i predstavnike Vijeća učenika srednjih škola održana je u Zadru od 13. do 16. veljače 2019. Edukaciju je organizirala Mreža mladih hrvatske, a cijeli projekt financiran je europskim projektom Erasmus+. U ime naše škole radionicama su prisustvovali Suzana Knežević, prof. v.d. ravnatelja škole i Klaudije Mažar, učenik 2. c razreda.


U želji da se u našoj školi osnuje Vijeće učenika koje bi omogućilo učenicima svih razreda aktivno predlaganje, a kasnije i provođenje vlastitih ideja, naša se škola prijavila na edukaciju o strukturiranom dijalogu. O Vijeću učenika učili smo na zanimljive načine:  pregrštom razgovora i debata, simuliranim zasjedanjima vijeća učenika gdje su se i profesori i učenici našli u ulogama predstavnika vijeća, razmjenom mišljenja u fokus-skupinama (voditelj postavlja pitanja ostatku grupe na određenu temu, a sudionici razmjenjuju svoja mišljenja) i tako dalje. Učenici i profesori bili su izmiješani u grupama zbog čega je rad na zadacima bio vrlo zanimljiv. Neformalni dio edukacije iskoristili smo za upoznavanje ostalih sudionika, njihovih načina rada u vijeću učenika, ali i za zabavu zahvaljujući kojoj smo se još  više približili jedni drugima i stekli dugotrajna prijateljstva. Kako smo zaključili na jednoj od radionica – sada je sve na nama, nadamo se stoga da će Vijeće učenika početi redovito zasjedati te izlagati ravnatelju i Vijeću učitelja ideje sviju nas.

 

                                                                                        Tekst: Klaudije Mažar, 2. c





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju