Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Trodnevna edukacija „Strukturirani dijalog“ za školsko osoblje i predstavnike Vijeća učenika srednjih škola održana je u Zadru od 13. do 16. veljače 2019. Edukaciju je organizirala Mreža mladih hrvatske, a cijeli projekt financiran je europskim projektom Erasmus+. U ime naše škole radionicama su prisustvovali Suzana Knežević, prof. v.d. ravnatelja škole i Klaudije Mažar, učenik 2. c razreda.
U želji da se u našoj školi osnuje Vijeće učenika koje bi omogućilo učenicima svih razreda aktivno predlaganje, a kasnije i provođenje vlastitih ideja, naša se škola prijavila na edukaciju o strukturiranom dijalogu. O Vijeću učenika učili smo na zanimljive načine: pregrštom razgovora i debata, simuliranim zasjedanjima vijeća učenika gdje su se i profesori i učenici našli u ulogama predstavnika vijeća, razmjenom mišljenja u fokus-skupinama (voditelj postavlja pitanja ostatku grupe na određenu temu, a sudionici razmjenjuju svoja mišljenja) i tako dalje. Učenici i profesori bili su izmiješani u grupama zbog čega je rad na zadacima bio vrlo zanimljiv. Neformalni dio edukacije iskoristili smo za upoznavanje ostalih sudionika, njihovih načina rada u vijeću učenika, ali i za zabavu zahvaljujući kojoj smo se još više približili jedni drugima i stekli dugotrajna prijateljstva. Kako smo zaključili na jednoj od radionica – sada je sve na nama, nadamo se stoga da će Vijeće učenika početi redovito zasjedati te izlagati ravnatelju i Vijeću učitelja ideje sviju nas.
Tekst: Klaudije Mažar, 2. c