Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dana 14. svibnja 2019. Dijana Mijač Dretar, voditeljica sustava kvalitete i zaštite okoliša u Komunalnom poduzeću Križevci, održala je predavanje učenicima 4.c razreda o zbrinjavanju otpada i načinu rada reciklažnoga dvorišta u Cubincu.Govorila je o svim novostima vezanim uz gospodarenje otpadom u našemu gradu, ali osvrnula se i na velik problem zbrinjavanja otpada kojeg ima sve više na globalnoj razini pa tako i u Hrvatskoj.
Učenici su saznali što sve ide u kantu za biootpad, kako kompostirati, što spada u reciklabilni otpad i načine na koje možemo smanjiti količinu otpada ponovnim upotrebljavanjem već postojećih stvari. Osim toga, informirala nas je o zahtjevima Europske unije vezanima uz problem otpada. Hrvatska se pristupanjem u EU obvezala da će do 2020. osigurati pripremu za ponovnu upotrebu i recikliranje najmanje 50 % otpada, a taj broj tek je na 28 %. Ako ne ispuni obvezu, plaćat će penale poput nekih članica EU (npr. Mađarska plaća 27 tisuća eura dnevno). Navedeni problemi tiču se svih nas i zato bismo se (i svatko pojedinačno, ali i sustav u cjelini) trebali potruditi smanjiti problem otpada i zaštititi okoliš koliko god je to moguće. Naši su učenici aktivno sudjelovali u razlaganju teme postavljanjem pitanja predavačici te uključivanjem u raspravi.
Tekst: Tara Pavlinušić Dominiković, 4.c
Ilustracija: http://skr.rs/187