Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U subotu 21. studenoga prijepodne na Institutu Ruđer Bošković u Zagrebu održana je popularna radionica iz kemije za srednjoškolce ‘Analizom pogodi koja je sol u vodi’. Radionicu iz ciklusa ‘Kemijsko-inženjerskih radionica HDKI-ja’ zajedno su izveli njezin autor doc. dr. sc. Tomislav Portada i njegov kolega dr. sc. Zlatko Brkljača.
U radionici je sudjelovalo trinaestero polaznika iz triju gradova: osmero učenika iz Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkog sa svojom profesoricom kemije Gordanom Pintarić-Kovač, troje učenika iz zagrebačke XV. gimnazije, te jedan maturant iz riječke Gimnazije Andrije Mohorovičića.
Radionica je započela uvodnom prezentacijom u kojoj je dr. Portada polaznicima radionice objasnio zadatak i pravila. Nakon toga, učenici su se pojedinačno javljali i interaktivno sudjelovali u raspravama i pokusima koje su pred kamerom na Institutu Ruđer Bošković izvodili dr. Portada i dr. Brkljača. Zadatak polaznika bio je da na temelju pokusa i opažanja izvedu zaključke o sastavu sedam zadanih vodenih otopina, pri čemu im je rečeno da se u svakoj od sedam bočica nalazi otopina jedne od devet zadanih tvari.
Radionica je učenicima bila prilika da nauče nešto više od sadržaja koji se uče u okviru redovne nastave kemije, kao i primjer kako raditi interaktivnu nastavu s učenicima iz različitih razrednih odjeljenja, a da se pritom ne prekrši nijedna od protuepidemijskih preporuka i mjera. Učenicima se radionica svidjela, a voditelji su na kraju radionice najavili da će se slične aktivnosti nastaviti održavati i ubuduće.
Naši učenici sudionici su iz 2. razreda Patrik Benčak, VIktorija Skrba, Mihaela Šatvar, iz 3. razreda Marija Bilješko, Elena Stella Buzina, Hrvoje Jembrek, Julija Vanjhard Trušćek i iz 4. razreda Tena Vurnek.