Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U suradnji s Udrugom K.V.A.R.K. i u sklopu njihovog projekta Klub kulture – multimedijalni i kulturni centar, u našoj su školi održane četiri radionice vezane uz očuvanje mentalnog zdravlja i psihološke dobrobiti mladih. Radionice je održala Ivana Koren, mag. educ. philol. angl. et mag. paed., edukantica integrativne psihoterapije za djecu i adolescente.
Radionica Rutine i mentalno zdravlje održana je u 1.c razredu. Cilj je radionice bio osvijestiti učenike o važnosti uspostavljanja rutina za mentalno zdravlje. Učenici su evaluirali rutine koje već imaju i osmislili nove rutine koje bi mogle doprinijeti njihovoj psihološkoj dobrobiti.
U 1.a razredu održana je radionica Krug podrške, o važnosti odnosa s drugima za mentalno zdravlje i potrebi za ljubavlju i pripadanjem kao jednoj od osnovnih ljudskih potreba. Učenici su preispitali vlastiti krug podrške i razmotrili različite načine na koje mogu njegovati odnose s bliskim ljudima i proširiti krug podrške.
Učenici 2.a razredu su na radionici Odgađanje obaveza razgovarali o razlozima zbog kojih najčešće dolazi do odgađanja obaveza i načinima na koje se mogu izboriti s odgađanjem.
U 2.b razredu održana je radionica Donošenje odluka na kojoj su učenici saznali kako neuroznanstveni pristup objašnjava proces donošenja odluka kod adolescenata. Razmotrili su načine na koje donose različite vrste odluka i čimbenike koji na taj proces utječu te isprobali nekoliko tehnika za učinkovito
donošenje odluka.
Na fotografijama pogledajte atmosferu na radionicama.
Mirela Babić, stručna suradnica pedagoginja