Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dana 30. rujna 2013. u multimedijskoj dvorani Gradske knjižnice „Franjo Marković“ Križevci održana je početna konferencija projekta „Integracija djece s poteškoćama iz Križevaca i okolice u redovni obrazovni sustav“. Nositelj ovoga projekta sufinanciranoga sredstvima Europske unije je Udruga invalida Križevci, a među nekoliko partnera na projektu je i naša škola. U okviru projekta u školi će se ulaz prilagoditi učenicima s tjelesnim invaliditetom, uredit će se sanitarni čvor za njih, a škola će biti opremljena i dodatnom računalnom opremom.
Ovaj projekt sufinanciran je sredstvima Europske unije u okviru IPA komponenta IV - Razvoj ljudskih potencijala - Program Europske unije za Hrvatsku - “Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav“. Jedini je takav projekt financiran sredstvima Europske unije u Koprivničko – križevačkoj županiji. Ukupno predviđeno trajanje projekta je 18 mjeseci, a ukupna vrijednost projekta iznosi 247.178,00 eura, od čega Europska unija sufinancira 95% vrijednosti, a nositelj projekta 5%.
Općeniti cilj projekta je osigurati jednake mogućnosti za djecu s teškoćama na svim razinama obrazovnog sustava – počevši od dječjeg vrtića, osnovne i srednje škole, uključujući i druge ustanove u kojima djeca stječu znanja.
Specifični cilj projekta odnosi se na poboljšanje socijalnog uključivanje djece s teškoćama u redovni sustav obrazovanja, kako bi se poboljšale obrazovne mogućnosti za djecu s teškoćama te kvaliteta obrazovanja. To će se postići osiguravanjem asistenta u nastavi koji će na individualnoj razini raditi s djecom s teškoćama i na taj im način omogućiti ravnopravno uključivanje u nastavu. Također, djeci s teškoćama omogućiti će se fizički pristup učionicama. Budući da su škole u kojima se održava nastava starije gradnje te nemaju adekvatan pristup svim učionicama, cilj je prilagoditi ulaz, odnosno omogućiti djeci s teškoćama da imaju pristup i učionicama na prvom i drugom katu te toaletima. Nadalje, jedan od specifičnih ciljeva je i pomoć odgojno-obrazovnim ustanovama pri razvijanju programa prilagođenih djeci s teškoćama te edukacija osoblja. Jednako kao i omogućiti fizički pristup, cilj je djeci s teškoćama pružiti mogućnosti da koriste nastavnu literaturu prilagođenu njihovim potrebama, da se o njima skrbe kompetentni i educirani nastavnici, odnosno stručnjaci te im pruže najvišu moguću kvalitetu obrazovanja.
Projektne aktivnosti obuhvaćat će kupnju potrebne specijalizirane opreme kojom će se olakšati odgajateljima, učiteljima i nastavnicima, kao i samoj djeci rad na nastavnom satu. Prilagodbom vrtića, škola i Gradske knjižnice omogućiti će se djeci s teškoćama da imaju sve potrebne uvjete za daljnje školovanje kako bi na taj način imali ravnopravne uvjete školovanja kao i druga djeca.
Početnu konferenciju otvorio je predsjednik Udruge invalida Križevci Petar Gatarić, a
prisutne su pozdravili i predstavnici svih institucija koje su partneri na ovome projektu: Grada Križevaca, Dječjeg vrtića Križevci, OŠ „Vladimir Nazor“ Križevci, OŠ Ljudevita Modeca Križevci, Gradske knjižnice „Franjo Marković“ Križevci te Gimnazije Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci. Našu je školu predstavila školska psihologinja Sanela Štubelj naglasivši kako je škola već imala iskustava u radu s učenicima s tjelesnim oštećenjima i kako će nakon provedbe ovoga projekta takvi učenici zasigurno imati puno bolje uvjete za rad u školi.