Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine u proljeće, od 2018.
Učenici 3.a razreda na nastavi sociologije sudjelovali su u radionici na temu Utjecaj medija na stvaranje umjetnih potreba. Kroz različite primjere i videosadržaj razvrstavali su potrebe na primarne i sekundarne, prepoznavali su poruke koje se šalju kupcima u svrhu pobuđivanja želje za kupovinom, raspravljali na temu propagande i manipulacije, razlike između želja i potreba i umjetnih potreba. Zaključivali su o sustavu vrijednosti u društvu, konzumerizmu, utjecaju medija na razvoj umjetnih potreba i na kraju o vlastitoj razini medijske pismenosti koju su ocijenili kao vrlo dobru. Učenici su bili vrlo aktivni i zainteresirani za temu te je radionica samim time bila uspješna.
Sanela Starešec Bilić
