preskoči na sadržaj

Gimnazija Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci

Login
Učenje i matura

Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 3. 2014.

Ukupno: 538050
Ovaj mjesec: 2497
Ovaj tjedan: 268
Danas: 49
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Proveden Nacionalni ispit iz hrvatskoga jezika za 3. razrede
Autor: Zoran Kovač, 29. 11. 2018.

U našoj je gimnaziji u četvrtak, 29. studenoga 2018., održan Nacionalni ispit iz hrvatskoga jezika za učenike 3.a i 3.c razreda. Ispit je organizirao Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, a za njegovu provedbu u našoj školi zaslužan je prof. Bruno Marinković, inače koordinator ispita državne mature.


Osim naše škole Nacionalnome ispitu pristupilo je još 214 drugih srednjih škola iz cijele Hrvatske. Cilj ispita jest utvrđivanje postignuća učenika u temeljnim znanjima i vještinama obrazovanja na nacionalnoj razini. Bitno je napomenuti da se ovi ispiti ne ocjenjuju, već njihovi rezultati služe školama i obrazovnom sustavu općenito za poboljšanje djelatnosti. I naša će škola dobiti rezultate o postignućima učenika, pomoću kojih će planirati svoj razvoj i pripremiti se za druge oblike vanjskoga vrednovanja.

Ispit su sačinjavala dva dijela, a svaki se pisao 90 minuta. Prvi dio sastojao se od razumijevanja zadanih tekstova i poznavanja jezika, dok se u drugom dijelu provjeravala vještina pisanja eseja na zadanu temu. Učenici su ovaj ispit shvatili kao dobro iskustvo i pripremu za nadolazeće ispite državne mature.

Andreja Bratić, 3.c





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju