Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dana 21. ožujka 2014. godine u prostoru školske knjižnice održan je kratki program povodom Tjedna hrvatskoga jezika. Obilježavanje Tjedna hrvatskoga jezika zamišljeno je na način kratkog predavanja o povijesti hrvatskoga jezika ( od Ljudevita Gaja preko filoloških škola u drugoj polovici 19. stoljeća do današnjih dana ) i kvizom znanja Volim hrvatski.
U kvizu Volim hrvatski sudjelovali su učenici naše škole od prvog do četvrtog razreda podijeljeni u četiri grupe sa po pet članova. U polufinalu natjecatelji su morali odgovoriti na svih deset kategorija, a u finalu na pet. Kategorije su bile: Pogodi tko sam?, Nobelovci, …izmi, Muze, Metafore, Dijalektizmi, Točno/Netočno, Književne vrste, Tko je napisao stihove?, Književni vremeplov, a u finalu: Pogodi tko sam?, Točno/Netočno, Tko je napisao stihove?, Arhaizmi/Frazemi, Književnost na filmu. Za sve natjecatelje bile su pripremljene simbolične nagrade (za treće i četvrto mjesto slatki dar, a za prvo i drugo Anićev Rječnik na CD-u i knjiga Kako nadmudriti test ). Pobijedila je grupa koju su činili: Dora Kralj (4. razred), Patricija Koretić (4. razred), Tihana Acić (2. razred), Nives Dvorski (2. razred), Hogar Mergon (2. razred) i Petra Bočkaj (1.a).
Osim njih sudjelovali su: Petra Bočkaj, Josipa Hadrović, Antonio Jagodić, Petra Matus (svi 1.a), Marko Erhatić (1.b), Tea Knapić (1.d), Martina Hum (2.b), Josip Ištvanović, Juraj Kuric, Eva Subotičanec (svi 2.d), Mario Glojnarić (3.b), Antonia Lauš (4.a), Nikolina Lacković, Katarina Skrba (svi 4.b), Marta Kozarić (4.c).
Cijeli program pripremile su i vodile učenice 3.c razreda: Dora Augustinović, Danijela Bočkaj, Anamaria Katalenac, Valerija Kesteli, Marija Knapić, Vlatka Kozarić, Sara Krog, Petra Lernatić, Katarina Lesičar, Martina Šimonek i Ida Šimunčić.
Cilj je ovakvog projekta senzibilizirati učenike za učenje hrvatskoga jezika i književnosti te istraživačkim radom doći do novih spoznaja. Nadam se da smo u tome uspjeli.
Voditeljica projekta: Sanja Jelenak, prof.