Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Pozivamo zainteresirane za sudjelovanju u radu na inicijalni sastanak sa stručnom voditeljicom u četvrtak, 15. LISTOPADA 2015. u 19.30 sati u
PODRUMSKOJ/MALOJ DVORANI HRVATSKOG DOMA
ZAŠTO PLESNI STUDIO U KRIŽEVCIMA?
Zato što ga nema.
Zato što je to aktivnost koja poboljšava kvalitetu života.
Zato što je ples jedan od prvih iskaza ljudske kreativnosti.
Zato što je kretanje, koje je osnova plesa istovremeno i glavna značajka života.
Zato što se sve živo kreće.
POKRENI SE I TI I PRIDRUŽI NAM SE !
Prvi sastanak 15.10.2015. u 19.30 u Maloj dvorani Hrvatskog doma
Probni period bez plaćanja članarine !
O programu:
Odgojnim plesom za djecu i suvremenim plesnim izričajem za adolescente potiče se razvoj cjelovite ličnosti djeteta tj. osobe kroz četiri razvojna područja.
Kroz kinestetičko-motorno razvojno područje vježbama raznih principa kretanja stječe se svijest o svom tijelu i mogućnostima njegove funkcionalnosti.
Kroz estetsko-umjetničko razvojno područje stječe se pozitivno kritičko mišljenje o plesu kao umjetnosti .
Kroz kognitivno-intelektualno razvojno područje rješavanjem raznih zadataka u pokretu stječu se stvaralačko mišljenje, znanja i sposobnosti .
Kroz psihološko-socijalno razvojno područje, obzirom da se nastava odvija u skupinama, stječe se spoznaja o vrijednosti osobnog utjecaja na okolinu i obrnuto .
O voditeljici:
ADRIJANA BARBARIĆ PEVEK
Nakon završenog općeg srednješkolskog obrazovanja u Zagrebu i plesnog obrazovanja u Školi za ritmiku i ples (danas Škola suvremenog plesa Ane Maletić), nastavlja edukaciju u Belgiji na flamanskoj plesnoj akademiji „Vlaamse Dansacademie“ i diplomira 1993. godine.
Nakon toga profesionalno iskustvo stječe kao plesna izvođačica, koreografkinja i pedagoginja u Belgiji i Nizozemskoj, a istovremeno se educira o gemologiji u Antwerpenu, svjetskom centru za procjenu i obradu dijamanata.
Nakon povratka u Hrvatsku 2004. pleše, koreografira i radi kao plesna pedagoginja.
Stalno je zaposlena u Školi suvremenog plesa Ane Maletić gdje predaje suvremenu plesnu tehniku, koreografsku kompoziciju, jazz plesnu tehniku i scensku praksu.
U koreografskom radu s učenicima srednješkolskog uzrasta višestruka je dobitnica prvih nagrada na državnim natjecanjima učenika i studenata glazbe i plesa, te natjecanju Mia Čorak Slavenska.
Vanjska je suradnica plesnog studija gradskog kazališta „ Zorin Dom“ u Karlovcu i plesnog Centra „Tala“ u Zagrebu.
Nađite nas i na fb : Plesni studio Križevci